facebook pixelcode
Selecteer een pagina

Handleiding
opzetten nieuwe virtuele kaart

We willen een handleiding bieden om u te helpen bij het opzetten van uw nieuwe virtuele kaart bij ons bij Pay2D.

1. Vraag een download link aan

Vul eerst het formulier op deze website in om een link en je unieke authorisatie code te ontvangen volg vervolgens de onderstaande stappen om uw Pay2D Virtual-kaart op te halen en te activeren via de MyPaynetics Mobile-app

2. App-pincode instellen

U wordt dan gevraagd om uw mobiele app-pincode in te stellen – dit houdt de app veilig en zorgt ervoor dat alleen u toegang kunt krijgen tot uw kaartaccount.

3. Verifieer uw telefoonnummer

U ontvangt een eenmalige code die in de app moet worden ingevoerd – dit zorgt ervoor dat eventuele meldingen alleen naar uw telefoon worden verzonden.

4. Koppel je pay2d kaart

Om je pay2d kaart op te halen voer je nu de autorisatiecode (6 cijfers) en de kaartcode (9 cijfers) in die u heeft ontvangen van het e-mailadres no-reply@paynetics.digital

Uw kaart wordt nu opgehaald en geactiveerd. Ga nu verder met het invoeren van uw persoonlijke gegevens.

Raadpleeg de volgende link voor meer informatie en schermafbeeldingen: MyPaynetics mobile app handleiding (Opent nieuwe tab)

 

5. Persoonlijke gegevens invullen

Zodra u de kaart succesvol hebt opgehaald, brengt de app u automatisch naar de KYC-schermen. Vul uw persoonlijke gegevens zorgvuldig in en controleer of er geen spelfouten zijn.

6. Identiteitsbewijs uploaden

U wordt dan gevraagd om een ​​officieel identiteitsbewijs te uploaden, zoals een paspoort of nationale identiteitskaart

De app maakt een zeer korte video om documenten te uploaden – het is erg belangrijk dat we de video duidelijk kunnen zien, dus zorg ervoor dat het beeld niet wazig is of dat er geen felle lichten zijn die de foto verduisteren. Als de kwaliteit van de foto niet goed is, neem dan de video opnieuw – je kunt drie pogingen doen, dus maak je geen zorgen als je een paar pogingen nodig hebt om een ​​foto van goede kwaliteit te krijgen.

7. Bewijs van uw adres uploaden

We hebben dan een bewijs van uw adres nodig, zodat de app u zal vragen om een ​​energierekening of bankafschrift te uploaden (exclusief gsm-rekeningen)

8. Selfie uploaden

Ten slotte hebben we een selfie nodig – maak een video van je gezicht (zorg ervoor dat de video duidelijk is)

Uw veiligheid is onze eerste zorg. Financiële regelgeving vereist dat we al onze klanten verifiëren om fraude en misbruik van bankrekeningen te helpen stoppen – dit proces wordt Know Your Customer of KYC genoemd.

Hier vind je  alle stappen van het verificatie proces:Stappen voor Persoonsverificatie

9. Goederen in de winkel en online kopen

Gefeliciteerd! U hebt het KYC-proces voltooid en u kunt nu de Card & App gebruiken om goederen in de winkel en online te kopen

Probleem bij installeren?

Als je een probleem hebt ondervonden, probeer dan eerst de app opnieuw en zorg ervoor dat je de bovenstaande instructies volgt. Als het probleem zich opnieuw voordoet, neem dan contact op met Pay2D door een e-mail te sturen naar service@pay2d.nl