door Sturdy Digital B.V. | okt 4, 2016
Op het moment dat je een order annuleert, dan kan het tot 10 dagen duren voordat het saldo door de winkelier wordt vrijgegeven. Het wordt automatisch teruggestort naar je pay2d card binnen 10 dagen na de annulering. Zolang het geld nog niet terug is gestort door de...
door Sturdy Digital B.V. | okt 4, 2016
Staat een transactie op incompleet of pending? Dat betekent dat de winkelier een reservering heeft gemaakt voor dit bedrag, maar de transactie nog niet heeft afgerond. Het bedrag blijft voor de winkelier gereserveerd staan totdat deze de transactie volledig doorvoert....
door Sturdy Digital B.V. | okt 4, 2016
Als jullie er samen niet uitkomen, dan kun je de details van de transactie mailen aan service@pay2d.nl. Vergeet niet om alle kopieën van relevante e-mails, andere correspondentie en telefoongesprekken met de retailer per e-mail mee te sturen. We zullen dan een...
door Sturdy Digital B.V. | okt 4, 2016
Als je twijfels hebt over een individuele transactie, neem dan altijd direct contact op met de retailer die wordt vermeld in het veld ‘omschrijving’. Probeer er samen uit te komen en het probleem op te lossen.
door Sturdy Digital B.V. | okt 4, 2016
Als je een transactie niet herkent probeer dan eerst om contact op te nemen met de winkelier om deze om bijzonderheden te vragen over de transactie. Als je er met de winkelier niet uitkomt neem dan contact op met onze klantenservice. Als je het idee hebt dat iemand...